Solen skiner :)

Jag var inte inbokad på något jobb idag, så när jag steg upp vid halv 9 trodde jag nästan jag skulle få lite ledigt. 5 minuter senare ringde telen och motsatsen bevisades. Blev dock bara några timmar där borta, för vid 2 behövde jag vara hemma & avlösa hanen, eftersom dagis är stängt idag, och han skulle iväg & jobba kvällen.
Nu är snutte iväg på Barntimmarna en stund, och jag tänkte väl egentligen försöka få ordning lite här hemma. Tänkte är aldrig riktigt samma sak som gör, men ska snart få tummen ur. Hade jag tänkt.. *haha*


              
                                                                   Min fina snutte! <3





Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. vad roligt :D!

2010-09-13 @ 16:31:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0