Tiger Woods nästa?

Tjipp.
Regnet gav med sig förut. Så vi stack till Skt och lämnade av barnet hos Maggie, sen mötte vi upp Åsa & Pelle och stack iväg till Sommaro för lite golf.





Precis som förra gången så kom jag jättesist, haha. Men det gör inget, för jag lyckades iaf lite bättre idag :D

På hemvägen fick det bli Donken, och Totte har nu dött i sängen en stund. Ska snart ruska lite liv i honom igen. Ikväll får det bli lite spel & film med Ronja. Nu ska jag ringa viktiga samtal.
Till mina vännor såklart! <3


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jag kommer faktiskt inte ihåg det var hur många år sen som helst som vi hade den :O

2010-09-18 @ 20:04:28
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0