Tlöttt

Godelikväll.
Den första lägenheten vi kollade på älskade jag. Störtfräsch verkligen!
Den andra var mer modell äldre. Dock väldigt rymlig & fräscht kök, men där behövs det absolut fixas en del.
Får vi välja, så tar vi dock den sistnämda. Betydligt billigare, och  "Isaks rum" i den första var pytteminilitet. Hade inte funkat. Så får kolla vidare lite på det dära, och hoppas det blir av. 

        
Har precis kikat klart på denna film. Riktigt skön rulle faktiskt. Tänk att leva i en värld där man tänker och talar sanning hela tiden, i varje situation. Där man inte ens vet vad ordet lögn är. Hade varit häftigt att få uppleva det under en dag :)

Närmast ska jag och min huvudvärk lägga oss och sova. Så får jag hoppas vi vaknar åtskilda imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0