Vill ha lördag igen

Nej, är det redan söndag idag!? Vill inte.. Då betyder det att det är måndag imorgon, och det innebär jobb. Och det är rätt mkt jobb under veckan, och jag jobbar själv på alltihop. Hade jag iaf haft någon att dela passen med så hade motivationen varit lite bättre. Jag tycker vi ska införa 2 lördagar varje vecka. Får nog satsa på en karriär inom politiken och fixa detta. För några röster hade jag väl fått då ;)


                                
Idag blev det mannagrynsgröt till frukost. Hur gott!!? Älskade när man praktiserade på dagis & fick vara med vid måltiderna. All mat på förskolor & skolan är ju asgod. Nästan så jag måste besöka en skolmatsal vid lunchtid och glufsa lite. Nån dag när det är köttfärssås, för inget kan slå den.


      
Det blev Alfapet för mig & Ronjat igårkväll. Vid 2-tiden hade dock våra hjärnceller dött, så vi fick kalla det oavgjort.

Kommentarer
Postat av: syster

ställ upp i valet ! jag röstar ! ;) haha, ditt parti kan heta lördags-partiet ;)

2010-09-19 @ 18:01:19
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0