Vill ha nytt innan jul!

Tjo.
Har precis kommit hem från jobbet., Och direkt studsade jag fram till datorn. Jag behövde ju kolla om det kommit upp några fler lägenheter som vi kan söka. För nu jädrar så är vi igång! Vi fick besked om att den vi kollade på igår kan bli våran. Bara vi vill ha den så.. Men njae, efter att vi sovit på saken så kände vi nog ändå att den inte riktigt var våran stil. Och helst av allt vill vi bo kvar i det här området. Så vi kommer nog tacka nej.
Men ikväll blir det att dra iväg och kolla in 2 andra lyor :D En här på Herrhagen, och en som ligger på Haga. Sen hoppas jag vi får komma på visning på en annan jag hittade häromkring.
Ja, detta ska nog bli väl till slut. Bara man vill så går det :)

Nu hostar Isak som bara tusan där inne från rummet. Förkylningen har inte blivit bättre med andra ord. Bara han inte lyckas få inflammation i luftrören som sist, då hostade han också så där illa. Nej, låt mitt barn vara friskt!

Vad ska man äta idag då tro..? Har inte hunnit haft lunch än, så magen kurrar högljutt. Får rota lite i kylen. 
Återkommer när vi kollat in lägenheterna.

                                                                   Pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0