13/4-11

Försökte psykfriska mig igår. Alltså tänka att idag ska jag vakna upp pigg och dunderfrisk :D Funkade tyvärr inte, har blivit mongoförkyld istället. Men ingen feber iaf, och då orkar man ju vara människa ändå. Isak är lika bacillerad som mig, så vi kan ju iaf kramas på som vanligt ;)
Har inte blivit så många knop gjorda efter jobbet. Tänkte ta disken från i fredags, men fick bara ihop den i en hög sen tröttnade jag. Och vår 3-veckors tvätt lyckades jag samla i badrummet, sen tröttna jag på den me. Skulle vilja ha ett extrarum som används enbart för att ställa undan all skit i. Vore en riktigt bra städsak!
Nu måste jag stoppa i barnet lite hostmedicin, innan allt inom honom flyger ut :S

-Snorpuss!

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0