Bror stor

Sen igårkväll har jag lyckats slänga spagetti på hela köksgolvet, tappat disk överallt, spillt ut en kaffekopp över hela mig, tappat tändare, förstört saker på jobbet och precis nyligen blötlagt soffan av juice.
Har jag förvandlats till Demolition Man? Nee, min sabla handled har börjat värka som aset. Och det är höger också, vilket jag inte verkar fatta, för jag försöker hela tiden använda den. Vi får hoppas min inlindning gör den lite mer stabil nu iaf.
So far har det vart en riktig jävla skitdag, men man får väl hoppas det kan vända..


                      Och Grattis på min bror som fyller nästan gubbe idag!

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0