Glad Påsk

Ja, Glad Påsk. Har sovit bort halva dagen, så nu är min plan att bli människa igen innan A-K & Håkan dyker upp. Så jag hinner få ordning på hemmet & inhandla lite skit.

Igår vart det förfest hemma hos Åsa, med massa folk. Runt halv 12 tog bussen oss till stan och vi stack vidare mot Koriander. Första gången jag var där, och det funkade väl. Massa dans till 90-talsmusik, massa drickande, lite tjafs, Totte shottade med Peter Siepen & ännu mera dans. Självklart avslutades kvällen på Sibylla innan vi såg till att alla folket kom hem, och vi själva slutligen däcka. Mjo, idag mår jag nog lite som jag förtjänar.

Och jag kan inte sluta tänka på hur söt min lilla mini måste vara som påskgubbe idag.. Imorgon kommer mitt <3 hem igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0