Heej Huset!

Åhh, idag jobbade jag bara till 1, fatta vad skönt. Mini var pigg som en orkan och ruschade järnet på dagis.

Första april idag med och några luringar har jag hunnit med. Åsa skrämde jag halvt ihjäl genom att säga att jag sett nakenfoton på henne på FB. Haha, hon ringde och var helt nojig stackarn. Gubben min lurade jag genom att säga att semestern nog skulle blli inställd, då jag fått 9000:- i restskatt. Damn, vad sur han blev på systemet. Han skrattade inte ens när jag sa att jag skojja, undra varför ;)
Får se om jag hinner med några mer prank innan dagen är slut.

Nu får det bli lite fredagsmys med Isakis en sväng. Senare ikväll vankas det vinpimpling hemma hos Anna.
Härliga fredag! 
                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0