Lunch

Hemma på lite lunch nu. Får bli rester från igår; potatisgratäng, grekisk sallad och grillat. Fläskfilè och flintastek, mumisch! Älskar att våren är här :D
Igår lyckades jag få ihop en date med Bea också. Det var väl på tiden! Det blev en glass i solen, och en tur på stan med massa babbel. Jag kom inte hem med så mycket mer än ringar, för ovanlighetens skull..

Isakis vaknade vid 3 inatt och tyckte att det var morgon. Han ville äta frukost och när han inte fick göra det så började han leka inne på sitt rum. Försökte få han att somna om, så han lyssnade på band en sväng. Vid 5 kom han in till oss och snavlade lite innan han äntligen somnade. Så när klockan ringde vid halv 7 var han inte allt för pigg. Men han hade lyckats bli av med huvudvärken idag iaf. Han hade jätteont nästan hela dagen igår, kraken :(
Antingen beror det på glasögonen, för dom nya kmr inte förrän till veckan. Eller så har vi flängt för mycket sen han kom hem från kusten. Helgen kommer nog bli lugn iaf. Har inte råd med så mycket annat känner jag.

                       

Mjaa, lite mat i magen nu, innan jag möter upp Marie och fixar veckans sista jobb.

-Pysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0