Måste göra...

Det var ett givande föräldramöte igår. Vi fick träffa föräldrarna till dem barn som Isak ska gå med, och man fick lära känna hans fröken lite bättre. Sen fick man veta hur en dag i skolan ser ut, och vi tyckte verkligen det verkade passa våran sötnos. Han har ju börjat intressera sig för det mesta som dom gör där första tiden, så det kommer nog bli bra :)
Efter mötet hann jag hem och tog disken, sen blev det kvällspromenad med Ronja innan jag avslutade kvällen framför Desperata. Perfa!

Nu på möran har jag skrivit en måste-göra lista som jag tänkte påbörja efter jag slutat idag. Jobbar ju till 5 så vi får se vad mycket jag hinner med, men.. Det fanns en hel del jag ligger efter med:
- Storhandla
- Köpa present till Maria
- Börja köpa presenter till Isak
- Få upp hatthyllan på väggen
- Plocka upp hyllan under sängen till förrådet
- Få bort en byrå te tippen
- Ringa Försäkringskassan
- Ringa dagis
- Panta
- Rensa ur Isaks kläder
- Deklarera

Usch ja, vissa grejer borde jag gjort när vi flytta in här typ.. Men nu ska jag borsta en tand, sen sticka till jobbet.
Ha en fin onsdag!

- Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0