Saknar mamma idag!

Jag är riktigt sugen på att packa väskan och bara dra ner till mitt underbara släkte i Varberg! Saknar dom som bara den. Och jag saknar känslan man får när man är där nere. Slippa alla måsten och krav.
Är en månad kvar tills jag har möjlighet att dra dit dock.. Om inte Totte ska sabba mina planer genom att flytta fram sitt firande av sin b-day en helg. Jag hoppas på inte!
Ne usch, 5 månader är för lång tid. Vill ha möjlighet att träffas varje vecka..


                                                          Aj lööv Jo Purjos!! <3
             

Ska dra iväg mitt molokna mig bort till Jenny och se hur hon överlever med våra 2 galna barn.
-Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0