Sängen

Vad gött d ska bli att bädda ner sig i sängen framför Desperata. Var en lång dag på kontoret, med möte direkt efteråt. Ville bara springa därifrån och dunka huvet i väggen eller nåt, haha. Jag tror tyvärr att min förkylda barn har smittat mig med dumma virus. Wtf, inte igen liksom. Stoppa i sig massa vitminer och leva på Treo är nog bra grejer det :)

Fick tag på Tottes mamma igår med. Det kommer bli en heel vecka utan Isakis :( Han ska dit på söndag, och sen kommer han inte hem förrän söndan därpå. Känns inte helt okej, men ibland har jag inte så mycket att säga till om..

Ne, måste hinna sno med mig en piggelin innan jag dyker ner i sängen! Får hoppas Totte & Pelle inte överröstar min tv bara.


-PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0