Skärtorsdag

Åhh, jag har lyckats förlägga min lilla kamera nånstans. Störande! Vet inte om den kanske ligger kvar i Tottes bil, eller vart den har rymt hän. Tur att jag snart ska börja plocka lite här hemma, så får vi hoppas den dyker upp.
Tänkte jag skulle börja avverka lite grejer på min lista, för det blev det inte mycket med igår. Min söta Ericsson hämtade upp mig efter jobbet, så blev det en tur till Skt och sen vidare till Boda. Käkade lite, kollade in pågående renoveringen av huset & babblade med folk. Sen på kvälla blev det att hon hängde på hit och sov här.

Och nu börjar en långhelg! Bra skit, det där med påsk & röda dagar :)
Det kommer garanterat bli en bra helg, det känner jag på mig.

            
                       Förra året var vi på påskparad med mitt galna barn  <3


-Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0