Snoor

Tjaa.
Shit vad megatråkig ja e. Jag bloggar verkligen ALLTID på kvällen. Oftast runt den här tiden, eller vid 10 innan jag segar ner mig i sängen. Hur hinner folk göra det under dagen? På helgen förstår jag, men under veckodagarna da.. Har alla datorer & ledighet på sina jobb lr? Ehh, jag får försöka bli bättre på det. För nu blir det oftast samma saker jag skriver, eftersom jag är på samma stadie varje gång. Fattar ni?
Typ som nu. Jag har jobbat, vart på musikskola med mini, käkat & nu gormar Totte & Pelle på hockeyn och jag ska strax hoppa in i duschen. Kul liv!

Försov mig imorse. Igen. Som tur var ringde Ericsson vid 7 och väckte mig, annars hade jag nog snarkat på ett tag till. Jag måste antingen skaffa en bettskena som gör att jag inte gnisslar tänder, så jag slappnar av när jag sover. Eller så måste vi helt enkelt köpa en sköön säng. Den vi har nu är bara hård och bläig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0