Sol & Pizza

Vilken himla skön vårdag det har varit :D
Har vart ute största delen, hemma hos Maggie en sväng & sen handlat lite. Strax kommer gubben från golfen och då blir det pizza och myys! Jag kommer krama ihjäl Isak ikväll, eftersom han åker imorgon. Känns vemodigt, men jag får försöka sysselsätta mig under veckan, så jag inte hinner sakna honom så mycket.
Ska ta och packa klart väskan nu, så det är klart te imöra.
Känns som det kommer bli en tidig kväll för mig, den sabla förkylningen verkar jag inte alls få bukt med. Hur jävla mycket snor ryms det i en näsa egentligen?!!


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Fin blogg du har :) haft en bra dag/helg? :)

2011-04-16 @ 19:21:13
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0