Körkort nästa?

Ville bara uppmärksamma alla på att vi i lilla familjen Johansson/Kristiansson lever! Trots att jag skrämt skiten ur Isak idag ;)
På väg hem från ÖB kom Totte med förslaget att jag skulle testa att köra lite. (Note: Jag har övningskört 1 gång innan; då hamna bilen i diket & framkanten hoppade av lite..)
Så vi letade fram en av de största och mest öde parkering vi kunde hitta. Sen bytte jag och Totte plats och Isak var på väg att gå ut.
- Nej Isak, sitt kvar, vi ska bara byta plats lite.
Ett hysteriskt och gallskrikande barn: NEEEJ! Jag vill inte sitta kvar. Jag vill ut! Jag vill inte åka med mamma!!
Haha, han lugnade ner sig till slut. Stackars miljöskadade barn <3
Hur det gick med själva körandet behöver vi inte gå djupare in på.
Jag förstörde inget iaf! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0