Lite morr & frust!

Vete fasiken hur jag ska agera ibland alltså. Ska jag bli ledsen, arg, förtvivlad eller förbannad?
Jag gör som jag brukar; sopar det lite lätt under mattan, för jag orkar inte slösa energi på skit & människor som beter sig som idioter. Bättre att lägga energi på det som ger en nåt istället.
Men som vanligt ligger det ändå där under ytan & tryter. Gnager lite lätt & vissa stunder kan det göra en tokig!

Så många saker.

Men det värsta är nog som vanligt du.
4 veckor. 4 veckor av tystnad. För fan människa: skäll, grina, va tyken, slöddra, skrik! Vad som helst är bättre än den jävla tystnaden.. Än att bli ignorerad.. Fattar ju inte va du begär av mig, så den här gången kan jag inte ens sänka garden och ta på mig skulden.

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0