Frreeda

Tjaloo. Ubergott med helg nu!
Känns som man kommit in i dem vanliga rutinerna igen efter semestern. Det tog sin lilla tid, men nu e ja där, hehe.
Under helgen får det bli lite handling till Isakalack. Införskaffa det sista inför skolan, som börjar på måndag. Stoora killen! Idag fick han sig en snygg frill efter fritids.

Trött som stryk e jag också. Mini va lika gullig som vanligt och väckte mig strax efter 5 imorse. Sen när jag skulle upp så hade han somnat om, så vi körde lite ombytta roller där. Får ta mig en dusch så jag vaknar till liv lite tror jag. Blir nåt glas gott med tjejorna ikväll. Men först köpa lite fredagscandy till mysis.

-Pusss pårejjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0