1:a december

Och fortfarande ingen snö. Jag gråter inte direkt. Det kan gärna dröja ett tag till, för man brukar ändå tröttna på den efter en vecka.
Har precis fått i mig lite lunch och ska nu börja vara produktiv. Fick mig en fri eftermidda, så nu ska jag hinna göra allt jag inte hunnit under veckan.
- Lämna in Isaks glasögon.
- Boka tid hos optikern.
- Ner till banken.
- Få tag på FK.
- Avboka & omboka saker.
- Klippa mini
- Städa.
- Tvätta.
- Vattna.
Herregud, måste t.o.m skriva kom-ihåg på att vattna. De stackars blommorna har torkat i typ 2 veckor nu. Blir så disträ emellanåt..
Speciellt när du håller på som du gör. Försöker liksom låta det bero, men det är lättare sagt än gjort. Men den här gången ska jag lyckas, och låta dig komma krypande istället. Hoppas ja..

A ja, har en del att göra innan mini ska på musikskola, så chop chop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0