24/12-11

Dopparedagen är här, har varit det i drygt en timma nu. Mys!
Har varit hos mormor Maggie och julat och bytt lite klappar idag. Sen vann jag mig en miljonlott på uppesittarkvällen me. Får väl se om det ger nåt då. Vill ha maaassa pengar, så jag kan inleda nästa år med lite mer lyx ;) 
                                                     Isak, mästerfotograf, förut.
                         

Ska väl snart hoppa i säng, så jag orkar med mitt morgonpigga förväntansfulla barn imorgon. Sötnosen va lite orolig förut..
-Mamma, tänk om tomten kommer på natten. Vi har ju ingen skortsten!
- Ne, men då kommer han in genom balkongdörren.
- Men hur då? Den går inte att öppna från den sidan.. 
- Tomten kan han, han vet hur man ska fixa såna saker.
- Tänk om han förstör nåt då. Så jag vaknar. Jag får ju inte se honom.. Hmm..
Tur det är värdsliga saker som rör sig i hans huvud.

-God Jul Pusss! 


                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0