Juldagen

Good morning typ..
Hann ta en disk & dra upp grejer te förrådet när jag kom hem, sen efter maten rådäcka jag i soffan framför Scooby Doo.
Totte köpte ju en alarmklocka till mig i klapp. Nån slags pik för att jag gärna snoozar för länge på möran eller stänger av telen i sömnen. Vi har dock inte riktigt förstått oss på hur skiten funkar än. Men han har lyckats ställa alarmet. 
Kl.12 på natten har det ringt sen i lördags. Och sen är det hightech, så det ska räcka med att man toutchar den så ska det stängas av. Funkade dock inte inatt!
Det jädra alarmet ringde heeela tiden. Jag va för trött för å fatta nå, men vid halv 4 drog jag ur kontakten (bra idè Veronika, kom aldri på det tidigare!) och sov gott nån timma.


                                     I söndas va det inflyttningsfest hos Åsa & Markus

                        

                        

                        

                        

                       

Riktit lyckat & skitkul! Hamnade på Nöjes efteråt & efterfest på studion. Kvällen slutade i lite kaos, som ja ska städa upp nu ;) Men annars riktigt värd kväll!

-Pusssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0