Lediig!

Måste köpa nya lurar te datorn, våra bara glappar! Blir toki!

Fina fredag iaf. Påbörjar min ledighet nu, skönt. Hade varit ännu skönare om jag känt mig lite piggare och kryare, men det kommer förhoppningsvis. Imorgon styr vi oss ner till Hamburgsund och därefter till Varberg.
Hoppas jag hinner vara hemma några dar med och träffa mina smulisar <3

Snart nytt år. Tiden går sjukt fort verkligen. Undrar vad nästa år har att bjuda på..?
Det kan ju komma att bli totalt olikt alla andra år. Beror på hur man själv agerar och gör för val. Jag funderar och tänker, så får vi se hur det blir i slutändan. Lika bäst!


                                              Förra nyårsaftonen firades med la familia. 
                        
                        
                         
                                                                -Pussss


             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0