MiniJul!

Jag säger att det är tur jag köpt de flesta av mina klappar på nätet alltså.
Va ner på stan en sväng förut för att inhandla det sista, och scheisse vad folk! Det är ju som dom varit instängda på en kvm under en vecka och äntligen släppts fria. Så jag har fortfarande en del kvar att köpa. Det lär ju nog liksom bli mindre folk imorgon eller på freda tänkte jag ;)

Är jättemätt och tröttis nu. Får hoppas jag kan sova ordentligt sen. Vill verkligen ha tv i sovrummet!! Man somna så mycket skönare då. Nu har jag kört på musik några nätter, och det resulterade i att jag vaknade 4 imorse av "Nu är det juul igeen, trallalallala!" Jomentack.
Så söta lilla tomte, jag har ingen skortsen, men om du ställer tv:n i trappuppgången så lovar jag att hämta upp den :)

                                Har haft onsdagsmys med mina fina flickor. Puss på dom!
          
            

            

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0