tjööttt

Skööna kväll!
Är jättenyduschad och det känns riktigt gott. Halvt masig dag på jobbet och sen suttit och luktat unk i Åsa å Markus finfina lägenhet. Jag vill också renovera här hemma.
Fast jag väntar med allt sånt tills jag fått mig ett hus istället.
Jag ska ha ett stoort hus, typ en herrgård. Där kan jag stoppa in alla behövande människor. Och en grönskande trädgård ska det finnas med, så Isak kan rastas så mycket som han behöver ;)

Ja, om ett par år. Eller lite mer, så kan det ju bli sant iaf :D

Lite kvällis & tv-spel får avsluta denna onsdag!

- Puss på alla mina betydande människor

                             
                                     Tills dagen D får jag nöja mig mer Ericssons söta lilla hus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0