Haat!

Usch, skjut mig.
Det här är lätt den sämsta veckan på hela året. Totte inledde ju sin förkylning i fredags förra veckan, och han ligger fortfarande där inne & hostar. I tisdags drog jag på mig omgång 2 av den jädra mongoförkylningen. Mår jag bättre idag? Nej! Snarare sämre. Vaknade upp med ömmande hals till råga på allt. Och jag trodde termometern var trasig, men mamma sa att man tydligen kan ha undertemp, så jag har tydligen 35.3, skumt. Hur länge pallar det att hålla på liksom...
Var ju meningen att Cassis skulle kommit hit under veckan, eftersom hon har lov. Det fick vi ju tyvärr ställa in :(
Sen hade vi planerat en tripp till Hamburgsund under helgen som kommer, men det får vi också ställa in :(
Lägenheten ser ut som att en atombomd har landat och stannat kvar allt för länge. Det står disk sen i fredags här, tvätt sen 3 veckor tillbaks & saker och skit överallt. Snuskit.

Isak är den enda som är pigg & kry som en nötkärna (peppar, peppar får man väl säga). Och stackarn har bara vart hemma med två lik te föräldrar hela veckan. Speciellt vid såna här tillfällen vore det skönt med en släktning nära till hands. Som kan gå ut med honom i parken en sväng eller nåt, så han slipper sitta inne rastlös och bara glo på tv hela dagarna. När jag blir frisk ska jag åtgärda honom, han får välja precis vad vi ska göra, kraken. I eftermidda har han sin Musikskola, så jag ska se om jag kan hitta nån vänlig själ som vill traska dit med honom.

A fyy, vilket klagoinlägg det här blev, men allt är ju bara bajj jämt nu. Vill ha en riktigt dunderkur som tar bort alla värdelösa baciller och göra mig megafrisk!

Nu har snutte fått i sig frukost, så jag ska vila mig en stund till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0