Hemma-Fix

Illa att helgen alltid går så himla fort. Gårdagen bara sa "poff", så var den slut.. Jag hann med städning här hemma, kalas hos Linus för Isaks del, en träff med Cissi, möblerade om vardagsrummet & Mello på kvällen.
Idag vill jag fortsätta med operation-fixa-hemmet. Ronja dyker upp om en stund, så ska vi vara tekniska å få ihop en tv-bänk. Sen kanske jag kan tvinga med henne till Ikea ;) Vill ha nya köksknoppar och nån jättestor tavla. Det är fortfarande jättetomt på väggarna.
Och jag skulle vilja måla om i hallen också. Vill inte ha blått där som Totte valde. Jag vill ha rött :D Men det får allt bli ett senare projekt.
Nu ska jag slänga ihop lite kycklingmojs och koka lite Couscous. Har vart sugen på det sen jag gick och la mig igår.

-PUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0