Måndag 21/2-11

Fy vilken seeg dag det har varit idag. 9 timmar på kontoret kändes som minst 14. Men är så mycket att göra med det nya systemet, så hjärnan kollapsar lite till slut känner jag.
Min mage verkar inte riktigt vilja samarbeta heller. Igår kändes det som jag hade träningsvärk hela dan, och det har fortsatt idag, mixat med illamående. Tycker min mage muppar alldeles för mycket. Kanske borde se över mina kostvanor lite eller nåt. Nån gång..

Ikväll börjar Ullared igen. Vill se! Ska iväg och testa streetdance med Ronja och Joanna vid 8, men får väl kanske kika på nätet om det dyker upp där senare.
Ska se om min dundersjuka gubba vill ha hjälp me nåt innan jag rotar fram en bra träningskläd.

-Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0