Mysak

Hej världen.
Hela hjärtdagen spenderade jag i sängen. Tyvärr inte på det mysiga sättet, utan med 39 graders feber, frossa & olidlig huvudvärk. Var nog därför jag mådde lite halvdant redan i söndags.. Idag har jag lika mycket feber, men har iaf försökt hållt mig vaken lite mer. Har precis slumrat en timma, så ska se om jag kan hålla mig till kvällen nu, så jag får sova hela natten.
Min mini var hemma igår och vama (vård av mamma). Mestadels för att jag kände att jag verkligen inte skulle orka iväg och hämta honom från dagis. Totte jobbade ju stängning så det hade jag vart tungen te. Och gud så go han e min lilla smulis. Runt 12 kom han in till mig och sa att jag behövde äta frukost, det måste man när man är sjuk. Mm, orkar inte, muttrade jag. Så sprang han ut i köket, och kom tillbaka med ett glas ljummet vatten & en limpmacka med 20 kg smör på ena halvan. -När man är sjuk får man frukost på sängen, ät nu mamma. Haha, va ju bara att mumsa i sig det. Sen la han sig i sängen brevid mig och läste massa böcker, för sånt ska man göra när någon är sjuk tydligen.
Nu börjar han dock bli alldeles för rastlös, och tycker bara att jag är megatråkig. Men imorgon får det bli dagis för honom, och jag själv ska försöka tvinga mig iväg till jobbet. Orkar inte va sjuk mer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0