Onsdag 2/2

Jag har kommit fram till att jag nog älskar Rihanna lite. I princip alla hennes låtar är helsköna och rösten är riktigt unik. Jag skulle nog kunna ge en halv tå för att kunna sjunga så. Den lilla i så fall. Eller tappar man balansen lite då kanske..? Hmm, den brevid lillen kanske. Ähh, hon e riktigt bra vilket som :)

Jag gör typ helst allt för att slippa ta disken nu. Tog en feting i söndags, och nu är det meegaberg i heela köket. Känns som vi är en hel armè som bor här ibland, och inte bara 3 pers liksom. Kanske skulle behöva mig en "ängel" här hemma också. Heyy Ronja! ;)

Har vart en jättebra dag på jobbet idag. Skönt kortpass på förmiddan, och efter lunch med kompis, hade jag ett givande möte med underbara Yvonne. Det går framåt och hon är så positiv och ger en motivation, så det är topp.
Hann med en tur på stan & fika med min mini och Carro efter det också.

Ska nog ta mig en sköön dusch och sen invänta gubben som ska tillaga lite varma mackor till oss. Wunderbaum!

-Pusss på flytiga dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0