Sova? Vara vaken?

Yeyy, äntligen är jag på bättringsvägen. Tempen har legat på stadiga 38 grader idag, och jag har känt mig ganska pigg faktiskt. Körde en mjukstart på jobbet, med ett kort förmiddagspass. Kändes dock som ett heldagspass, men imorgon måste jag väl ändå vara helt hundra..!? Kör på iaf, så får vi väl se hur det slutar.

Ja tycker det är störande att vi inte kan koppla datorn till våra högtalare. Tänkte ta disken, och det blir lättare när man har lite musik från Spotify ljudandes i bakgrunden. Inte ens hörlurarna till telen hittar ja, så ja kan köra radio där. Näe, inte ok!

Är sugen på att gå ut & ta massa fina bilder, men orkar verkligen inte. Får ta det under helgen kanske.

                      
                                     Vatten från diskhon - Januari 2011 (Hej fantasi liksom.)




Kommentarer
Postat av: cassandra "bäst" johansson

åh gud va vacker bild ;oo helt ärligt !! <3

2011-02-16 @ 20:07:11
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0