trött i ögat

Åhh, vad jag hade hoppats på att vakna upp återställd idag. Men icke. Bihålorna ömmar fortfarande och huvet gör ont. Sen att jag mår illa också behöver vi ju inte gnälla så mycket på. Suck. Jag som hade tänkt att ta passet hos min torsdagskund idag, så jag slipper missa allt för mycket jobb. Får se om det lättar under dagen så jag orkar mig iväg dit senare.
Annars kanske jag skulle spara kraft till att ta hand om min egen skit här hemma.. Igår blev det diskat iaf. Jag fick lite panik när jag såg en fetingspindel trippa runt i slasken, uäähh!

Ne, om jag skulle ta och kolla in stylebytyra lite. Hon har ju 15% rabatt på hela sitt sortiment, så man kan nog hitta mycket skojigt billigt. Lönen kom ju igår och eftersom jag inte orkar mig iväg till nån affär skulle nätshoppning sitta fint :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0