25-årsdagen!

Okej, en vecka sent men ändå..
Firade ju min 25-årsdan på lördan istället för söndan förra veckan. Dagen inleddes med att jag tog med mig ett gäng kompisar till Chaosevent i Skoghall. Där vankades det nämligen 5-kamp. Vi delades in i två lag.
Jag, Jeanette, Totte & Martin blev ett lag - The Hobbits. (Killarnas påfund, eftersom jag & Jea var dubbla strlk av dom :D). I det andra laget var Ericsson, Nogge, Åsa & Tony - The Giants. (Bara för att vara tvärtemot).
Sen var det dags för tävling!


Totte & Nogge inledde Sumobrottningen.




Jeanette & Ericsson va fighter 2.


Det gick inte så bra för Jea, haha.


Martin & Tony.


Jag & Åsa. Attaaack!


Va hände!?


Sen var det dags för yxkastning.








Därefter körde vi Jätteskidan!




Jag fick inge kort på vårt lag, men vi vann den här grenen & gjorde snyggaste vurpan på varann när vi hade kommit in i mål :D

Gren 4 var blåsrör:









Sista grenen ut var Känguruboxning. Inge lätt alls, för man behövde hoppa hela tiden också, haha.



Jeanette och Ericsson.


Nogge & Martin.


Jag & Åsa.

Tyvärr vann Jättarna med några yttepoäng. Men skit sam. Det va skoj iaf :D!


Sen vart det käk & chill under dagen, och på kvällen lite kalajs här hemma.






-Puss på 25 år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0