29 Januari 2011

Shit vad den här lördan har gått fort. Jag vaknade upp vid halv 9 imorse, men låg och drog mig en timme. Man hade ju lyxen att göra det idag när barnet sov borta ;P
Sen stack jag ner på stan och köpte mig en jacka från HM. Inget vidare speciell, men den kostade bara 150:- så jag slog till. Därefter blev det bort till Emelie för att hämta upp skruttis. Fastnade där och tjöta med Ania & Håkan ett par timmar. Sen skulle jag bara in till Ronjis för att hämta upp en tröja, men blev kvar där ett par timmar också. Och nu har jag & min gubba precis fetat i oss massa tacos. Kvällen kommer nog få bestå av chips, dricka & soffliggande. Skönt!
Slänger upp bilder & sånt från gårkvällen imöra, har inte orkat lagt in bilderna på datorn än.

-Puss på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0