Älskade fredag!

Jag hann me en tur till stan även idag. Behövde byta strlk på kjolen jag köpte igår. Tänkte ha på mig den ikväll, men det är så jädra kallt, så tror jag kör på en byxa istället.
Nu har jag fått i mitt barn lite mat, så får bli att packa sova-över-väska och sen lämna av honom hos Emelie. Första gången han sover hos en kompis helt själv nu. Spännande! :) Men det kommer garanterat gå jättebra.
Jag & Totte har bestämt att vi dock tar det lite lugnt me drickat ikväll, utifall att vi skulle behöva hämta honom eller så. Men annars ska vi slå klackarna i taket och njuta av Oskar Linnros ljuva stämma på dansgolvet om ett par timmar. Great!


-Puss på Helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0