Älskade freedag!

Bästa dagen på hela veckan :D
Har avverkat 2 intensiva jobbpass fram till 4. Sen blev det bort till sköna Jenny. Fick med mig barnet hem också, färdiglekt & lugn :) Här hemma fick vi i oss lite ris, beasås & snitzel. Gött sa jag!

Sitter och lyssnar på The Pojknsopps - Jag ska ta min boll och gå till fotbollsplan. Haha, att jag aldrig tröttnar på vissa låtar alltså.

                      
                  Old pic på mig & systra. Bara för att jag älskar henne lite xtra mkt just idag <3


Kommentarer
Postat av: cassandra johansson

helt gråtfärdig , jag älskar dig x-tra mkt varje dag systra mi :D ♥

2011-01-14 @ 19:32:29
URL: http://cassiieee.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Tack för att du deltagit i Dagens blogg, jag meddelar dig när en vinnare är dragen, med andra ord så hittar du nog en kommentar från mig imorgon bitti! :) Kram Sara

2011-01-14 @ 22:43:23
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0