Beklagarnas drottning

Jag är så kopiöst hungrig! Skulle kunnat slita av mig armen, slänga den i mixern ett tag & sen sluka den. OM det inte vore för världens tjockaste hals jag lider av jämt nu. Mina fuckade tänder tyckte inte det var nog med att dom sprack upp som små granater på en sommaräng; nu måste dem låta min stackars hals lida också. Vilket i sin tur gör att jag knappt får ner mitt egna saliv i det trånga utrymmet.
Och mat ja. En risifrutti & en skål med purjosoppa, kallar inte jag mat för en dag. Snarare 1/10.
Jag kommer tyna bort. Dö ut. Det enda som ligger kvar vid min svältande kropp är 2 nöjda tänder & ett tjockt svalg...
Måtte det finnas god mat i himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0