Dag 11 - Mina syskon

Jag börjar väl med den största i syskonskaran. Min bror Kristoffer aka Tåva. Han är 3 år äldre än mig, men agerar väl inte efter sin ålder alla gånger ;)
Vi har haft våra konflikter, gräl och bråk, oftast värre än sån där "syskonkärlek". Vi har gått igenom en hel del i våra dagar, vilket har tärt lite på oss. Men också lärt mig att han faktiskt alltid finns där och ställer upp när det väl behövs. Han är oftast missförstådd av många, men menar egentligen bara väl och har ett gott hjärta. Vi träffas väl inte allt för ofta, men jag vet att vi ändå har ett såpass starkt band som gör att vi kommer hålla ihop livet ut. Vi har väldigt olika personligheter, men funkar bra ihop ändå. Han är en riktig sportnörd. Både genom att träna själv och kolla på. Spel, mat & pengar är väl kärlek för honom ;)
Och han är en stolt morbror som älskar Isakis massa mycket.


Bild från telen, därför kvaliten suger.


Och nu kör vi den minsta i syskonskaran. Stora lillasyster Cassandra, som är 8 år yngre än mig. Trots ålderskillnaden har vi väldigt mycket gemensamt och vi älskar att umgås. Jag har alltid försökt ta hand om denna lilla varelse, och mamma har många ggr fått påminna mig om att det är hon som är mamma, inte jag. Nu är vi dock mer som bästa kompisar :) Vi har gått igenom en hel del ihop, och det fortsätter vi dagligen att göra, trots att vi nu bor 35 mil ifrån varandra. Jag kommer alltid att ställa upp och finnas där för henne i alla lägen, precis som jag vet att hon gör för mig. Det finns så många kommande stunder som jag helst av allt vill dela med henne, och jag är fruktansvärt stolt och lycklig över att hon är min syster.
Hon är till en början lite blyg, sen social och vääldigt pratglad människa. Lite rastlös av sig, gillar att klinka på gitarren, fota och är faktiskt riktigt duktig i skolan utan att klassas som nörd.
Jag tror det kommer bli något stort av dig en vacker dag min underbara!
Du är en av dem viktigaste personerna i mitt liv. Älsk dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0