Dag 12 - I min handväska


Jahapp, då ska vi se vad min väska innehåller idag då.



1. Plånboken. Mest av inga pengar där ;) Kort i bött dock.
2. Parfym. Bra när man är i behov av raggarduschar.
3. Halstabletter. Mest för att det är gott när sötsuget sätter in.
4. Kameran. Man vet aldrig när det dyker upp ett ögonblick att föreviga.
5. Glasögonfodral. Eftersom Isak inte är rädd om dom, så är mamma beredd.
6. Idominsalva. Ja, vad kan jag säga.. Beroende!
7. Kalender & penna. Lite ordning på livet måste jag ju ha.
8. Busstidtabell. Skyll mig själv att jag inte har körkort.
9. Jobbtelen. Inte mkt att tillägga..
10. Vattenflaska. Alltid med typ.
11. Tic Tac. Gotta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0