Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan har jag varit extremt trött. Hela tiden. Fattar inte varför, men får hoppas det blir ljusare ute snart så kanske man piggnar på sig lite. Har inte hänt något vidare häftigt, men kör väl i korta drag:
Måndag: Jobb 8-17. Körde lite spinning på kvällen med Emma & Ronja. Gott!
Tisdag: Jobb 7-16.30 typ. Pojkarna hade myst till lgh när jag kom hem, så blev mat & häng med dom :)
Onsdag: Jobb förmiddagspass bara. Möte, sen Leklandet med Jenny & Teo. Datanörd & slumrade in till Nomys ljuva stämma sen.
Torsdag: Ja, idag började jag med att försova mig, så förmiddan blev liksom förskjuten med en haltimma. Tog igen det genom att skippa lunchen. Efter jag sluta vid 4 var Jessica & Linus här på lek och fika. Och nu är det tvättning som gäller, blööh!
Helgen: Har faktiskt inte planerat in ett dugg, så man får se vad som sker. Fredagsmys med chill & gotta vill jag ha iaf :D 

      
                        Idag. Min lilla prins är så snygg när han äter ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0