Ej redo för månda..

Sitter och har lite söndagsångest för att det är måndag imöra. Igen! Försöker få tankarna på andra håll. Hallelulja för Spotify!

Imorse ville jag helst sova heela dan kändes det som. Men efter att ha sagt till barnet att jag skulle gå upp snart, strax & om en stund i nästan 3 timmar fick jag hoppa upp. Då var kl 9. Yeyy!
Resten av dagen har Linnea & Tindra varit här och härjat med min mysboll. Gott med liv och rörelse i hemmet. Jag hade nog trivts på hippietiden, med kollektiv och hela kitet tror jag. Kvällen inleddes med mig, Ronja och en barnkanal. Catån Nättvöök, som Isak skulle sagt, haha.
Nu e ja lite rastlös, men alldeles för trött för att orka börja med något projekt. Tack för att gubba flytta rumpa härifrån :D 

                 
                                 Glömde ju ta kort ida, så old pic på sötisarna :)

-Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0