En vanlig lördagmorgon

Tänk när jag var 15 år. Då kunde jag slockna redan vid 11 på kvällen och ändå lätt sova till 2 dan efter. Inatt somnade jag runt 1 och tvärvaknade när Tottes alarm ringde vid 5. Så jag kommer väl vara pigg i typ tre timmar till, sen gå runt som en zombie resten av dagen. Jao, sömn är väl ändå bra överskattat.

Jag vill förresten ha en hammare. Våran har spårlöst försvunnit. Och jag har knappt fått upp en enda tavla här hemma. Är jättetomt på väggarna ju. Fast jag vill ändå köpa lite nya tavlor, så kanske lika bra å vänta så jag slipper göra tusen hål överallt.

Ne, nu ska jag nog hoppa in i duschen, sen äta lite frulle i väntan på att mini vaknar och håller mig sällskap.

-Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0