Friday Night

Bättre sent än aldrig. Väldigt återkommande när det gäller mig.
Ja tog ju nästan inga pics i fredags märkte ja. Och systemisen vågade jag inte dra me ut, så allt e bara kasst egntligen. Hehe.
Ronja, Niklas & Åsa hann med några klunkar dricka hemma hos oss iaf. Sen tröttnade vi ganska snart på mina skivor ( Ja, jag kör fortfarande CD), så vi stack vidare till Hanna & CO. Därefter blev det ju Nöjes, där halva Karlstad verkade ha tryckt in sig. Trångt & varmt, men Linnros var iaf toppen :D Kvällen avslutades med ett stycke mig & Totte på Sibylla, innan jag slocknade så fort huvet hamnade på kudden.


                                     Hanna & Ronjis :)


                 Jag & en jääättenykter Åsa, haha!


                                         Grabbera.


En jädrit suddi Linnros. Resten av alla bilder består av armar, så orka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0