Hustankar

Aouch, vad tänder kan göra ont. Min sabla visdomstand har börjat muppa igen. Helt svullen på vänster mun, ansikte, öra, hals. Tacka vet jag Treo! Det kommer rädda mina dagar framöver iaf. Nästa gång jag ska till tandis så måste jag nog tvinga dom att dra ut den, för pallar inte det här mer.

Imorgon är det dags för jobb igen. Mindre lycka. Hade gärna varit ledig minst en vecka till. Men det är bara att gilla läget. E ju snart helg igen ;)

Och jag har idag kommit fram till att jag vill ha hus. Jättemycket, och helst igår! Har vart hos Ericsson och fick kollat in deras inköpta place, där dom förhoppningsvis ska starta eget i. Riktigt stort, med massa mysiga rum & vråer. Lite old school på stilen, och när dom satt sin egen prägel på det så lär det glänsa.
Ja, fatta vad underbart med något eget. Fast jag vill ju ha mitt en bit närmre stan. I typ Skåre eller på Färjestad eller liknande. Skulle sitta som ett smäck. Så jag behöver bara ett välbetalt heltidsjobb så min buffert kan existera, och sen hitta mig ett fynd. Åhh, jag vill nu, nu, nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0