Nytt år

Ja, då var det nytt år då. Känns lite konstigt, eftersom det känns inte alls. Men julen kändes ju knappt heller, så det kanske är något som går nu, hehe.
Vi hade en riktigt mysig kväll/natt iaf. Älskar mitt underbara släkte!










Idag känner jag mig lite nere. Blir ledsen när dom drar hemåt igen. Man hinner ju aldrig träffas vidare länge, och sen vet man att det kommer ta flera månader innan man får ses igen. Usch, inge kul alls :(
Och min hane är på jobbet (skräll!). Man vill ju vara nära dom man älskar som mest. Men det gäller väl att uppskatta den tid man får ihop iaf. Och det gör jag! <3

Ska se om jag kan få ihop en liten resumè av året som gått. Slänger kankse upp det i ett inlägg om en snart.

-Tack mina människor för ett underbart nyårsfirande!


Kommentarer
Postat av: cassandra

tack själv gumman, hade jättekul :) saknar på dej redan <3

2011-01-02 @ 15:12:21
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0