Poem

Hittade en dikt på min bilddagbok, som jag skrev till Isak för jättelängesen. Haha.

Om jag kunde skulle jag ge dig allt i världen,
men jag vet att allt i världen inte skulle göra dig lycklig.
Om jag kunde skulle jag ge dig evig lycka,
men jag vet att evig lycka inte finns.
Om jag kunde skulle jag skydda dig från all smärta på denna jord,
men jag vet att all smärta kan man inte skyddas ifrån.
Om jag kunde skulle jag hålla dig i min famn för alltid,
men jag vet att jag någon gång måste släppa dig fri.
Om jag kunde skulle jag göra allt du ber mig om,
men jag vet att jag ibland måste säga nej.
Om jag kunde skulle jag älska dig gränslöst hela livet,
och det tänker jag göra-No matter what!!
                                    //
Till Isak från mamma 28/7-07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0