Pulkat

Tjiipp. Jag hann städa hela lgh innan mitt pyre slog upp sina små blå imorse.
Efter han gjorde det har vi mest irriterat oss på varann halva dagen. Hehe. Tur vi älskar varann ändå <3
Träffade Ronjis en sväng & tvingade henne skriva uppsats ;) Därefter mötte vi upp Jocke & Teo & körde några vurpor i backen. Kom in för en stund sen, och måste bara ha mat. Nu! Min gubba e i badet efter sin jobbiga jobbdag, sen tvingar jag honom att fixa krubb. Bra plan!

              
                                          Vinter på Gubbholmen, 25/12-10


Kommentarer
Postat av: Hemmakatten

Mycket bra plan att låta någon annan fixa maten. Kan man inte beställa hem en karl som gör det? Hushållsnära tjänster,,,;)

2011-01-09 @ 22:52:28
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0