Resumè av 2010- Part one

Mm, 2010 kändes väl som ett ganska vanligt år. Det hände inga vidare dramatiska hemskheter, eller superminnesvärda upplevelser direkt. Känns mest som jag jobbat & gjort vardagliga ting.
Jag får ta hjälp av vad kameran fångat upp, för att beskriva året i korthet.

Mina nya saker:
Jag började ju året så fint med att jag skulle göra en ny sak varje vecka. Det rann ju ganska fort ut i sanden, haha.

Funderar på att hitta på något liknande detta året. Men då får det typ bli En riktigt rolig sak, 1g/mån :D

Nöjen:
Jo, det hade ju varit häftigt om jag visade upp bilder när jag var i Paris längst upp i Eiffeltornet eller nåt, men jag har ju inte varit utomlands, så det sket sig ju!





Gud va mycket kort jag har. Orkar inte kolla igenom mer nu. Kör part two en annan stund.
-Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0