Skoltajm

Och återigen har måndagen kommit. Och gått. Man kommer liksom aldrig ifrån den, hur man än beter sig..

Bara jobb hela dan. Hann med en tur till affären, innan kvällen bestod av möte. Info om skolan Isak ska börja på i höst. Herregud! Han ska börja skolan snart.. Eller ja, förskoleklass, men ändå en stor förändring. Känns helt jättekonstigt. Han börjar bli stor. På riktigt nu.
Vilken tur att jag inte varit en sån förälder som tagit tiden med honom för givet, och prioriterat helt galet. Jag har varit med om allt, hela tiden. Känns extra skönt att veta faktiskt!

Nu ska jag och mitt skållande face,(har vart jättevarm i ansiktet heela dan) ta me Trocaderon & Maraboun in i sängen och sussa en skvätt eller två.

-Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0