Söndag

Oj, vad sleten jag var igår. Slocknade nog redan vid halv 12 skulle jag tro (efter att ha kollat EM i konståkning för herrar, underbart!). Har sovit lite halvdant i natt. Min axel gör fortfarande skitont, störit.
Nu på morgonen hängde jag och mini med Ronja & Niklas till Kaviar, där vi käkade frukostbuffè. Mumisch. Och bra mättande. Isak åt dock bara ett enda ägg, skitongen. Dyrt ägg iaf ;P
Nu tänkte jag försöka ta tag i städningen här hemma. Disk, tvätt å grejer precis överallt och man ser dammet fara runt. Hej Söndag, liksom.

-Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

kolla gärna in min och kommentera vad du tycker :)

2011-01-30 @ 12:01:44
URL: http://generoso.blogg.se/
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? Det är en helt ny filmblogg med massor av bra filmtips!



Om du skulle gilla Filmster så kan det vara bra att veta att det går finfint att följa bloggen via både Facebook och Bloglovin'! Bra?! :)



Ha en underbar och filmrik söndag önskar vi på Filmster.se! :)

2011-01-30 @ 12:09:42
URL: http://www.filmster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0